Slik bestiller du gratis abonnement på Liahona

Bilde av forsiden på utgave av Liahona, som viser Jesus Kristus

Fra og med 1. desember 2023 vil alle med en kirkekonto i Europa kunne registrere seg for ett gratis årlig abonnement per husstand på ett eller flere av Kirkens blader:

• «Liahona» (for voksne)
  • «Til styrke for ungdom» (for ungdom i alderen 12 til 18)
  • «Vennen» (for barn)

NB! Du kan ikke bestille før 1. desember!

Slik gjør du det:

1. Et voksent medlem av en husstand kan administrere abonnementer på adressen:
    MagazineSubscriptions.ChurchofJesusChrist.org

2. Logg på med en kirkekonto
    (Har du ikke en kirkekonto kan du registrere en gratis ved å klikke her, og deretter klikke på lenken «Registrer deg» på siden du kommer til)

3. Når du har kommet inn på siden «Tidsskriftabonnementer» kan du klikke på «Abonner» til høyre for hvert blad du ønsker å abonnere på. Abonnementer på trykte tidsskrifter varer nå i ett år og må fornyes hvert år.

Hvis du ønsker flere eksemplarer av samme tidsskrift, kan du kjøpe individuelle numre i nettbutikken

4. E-post for Tidsskrifter på Internett
    Lengre ned på samme side kan du merke av i en eller flere ruter for å motta en månedlig melding når det nye nummeret av tidsskriftet foreligger i appen «Evangeliebibliotek» eller i Evangeliebibliotek på nett.